Wijn proeven bij Matahiwi

5 april 2018 - Wellington, Nieuw-Zeeland

Gisteren verbleven we op een prachtige plek genaamd Holdsworth. Gelegen in een natuur park in de buurt van Masterton. We hebben een flinke wandeling gemaakt.Het leek alsof we in het oerwoud liepen Mega varens. Water met rotsen.

P4040008P4040006P4040003

Vandaag wijn proeven bij Matahiwi. We gaan drie maal wijn proeven. Deze was nog op het Noorder eiland. Miles een enthousiaste wijnboer liet ons allerlei fermentaties proeven. De druiven waren al geplukt. Dat was jammer voor ons. Ze hadden een goede oogst want het voorjaar en de zomer waren zeer goed voor de druiven. Vandaar dat de oogst vroeg was dit jaar. Met een heerlijke Pinot Noir (die we nu aan het drinken zijn) zijn we verder gegaan richting Wellington.

P4050013

Morgen vertrekken we met de boot naar het Zuider eiland. De boeking zojuist geregeld.

Ik heb nog 2 video's geplaatst. Ons ochtend ritueel en een stukje road trip.

Tot de volgende blog, met beelden van de overtocht naar het Zuider eiland. de boottocht duurt ongeveer 3 en een half uur. We vetrekken morgen om 14.45 uur.

1. Me:
    5 april 2018
    Wat een prachtige natuur. We zouden er jaloers op worden.
  2. Geertje:
    7 april 2018
    Wat een mooie omgeving schitterend ben er wel jaloers op geniet er maar lekker van