Art-deco Napier

3 april 2018 - Napier, Nieuw-Zeeland

P4030006P4030004Wat weer een mooie rit van Wairoa naar Napier. Precies op de helft ligt Putorino. Daar heeft Hans ooit gewoont. We hebben nog een kijkje genomen. Weer op de helft een lunch op een prachtige parkeerplaats aan een meertje. Met zwarte zwanen.

napier 1napier 2napier 3napier 4Napier 5Camping gevonden. Handig hoor je parkeert de camper en klaar ben je. 10 minuten lopen naar het centrum van Napier. Mooi niet, ruim een half uur lopen. De moeite waard hoor. Alleen je moet ook weer terug. Napier is een Art-deco stad. De gebouwen zijn prachtig. we hadden ons alleen een iets andere voorstelling gemaakt van de stad. Kleine straatjes en zo. Maar dat was niet zo.

Het lijkt hier wel zomer, vandaag 28 graden. De verwachting voor morgen is zonnig en 27 graden. We hebben morgen een lange rit voor de boeg. Ongeveer 246 km naar Masterton. Guus is nu een mail aan het sturen dat we overmorgen komen bij Matahiwi waar we zijn uitgenodigd voor een wijnproeverij. Op het Zuidereiland hebben we er nog twee. Altijd handig connecties via Gall & Gall.

1. Joke en willem de ruig:
    Geweldige foto's
    Jullie genieten wel hoor
  2. Geertje:
    3 april 2018
    Schitterende omgeving, mooie foto's en heerlijk weer, geniet er maar lekker van.
  3. Astrid:
    3 april 2018
    Napier, komt bekend voor, leuk weer te zien en zoveeeeel zonniger. Heerlijk. Mooie reis naar de Wellington!
  4. Greetje:
    3 april 2018
    Wat fijn dat jullie zo genieten. En super om het zo te kunnen volgen!