Terug naar huis

10 mei 2018 - Rotoma, Nieuw-Zeeland

Het was even stil op de reislogger. Dat komt omdat we een tijdje geen internet hadden. De laatste dagen hebben we erg genoten van het prachtige weer. Je moet bedenken dat het hier eigenlijk november is. En wij zitten gewoon in korte broek buiten. De Nieuw Zeelanders vinden het koud en zitten binnen. Wat ik begreep zijn het geen buiten zitters, ook niet in de zomer. Het zijn doeners, vissen, bezig zijn.

We zijn geëindigd op de plek waar we waren begonnen. Port Ohope. Eén van de mooiste plekken waar we hebben gestaan. En dat waren er veel. Grappige was dat we ons de eerste keer dat we hier heen zijn gereden, we ons niets van die rit konden herinneren.

We zitten nu in de B&B. Over een uurtje worden we opgehaald door een shuttle. Die brengt ons naar het vliegveld. Een rit van bijna 4 uur. Het wordt een lange reis. Tess sprak de wijze woorden, zie het als 2 dagen extra vakantie. Dat gaan we dan ook doen. De vliegreis ga ik gebruiken om de mega reis eens goed op een rijtje te zetten. Om de reislogger helemaal op orde te krijgen.

Nou mensen tot snel. Ik ga nog even broodjes smeren voor onderweg.

1. Mariëlle:
    10 mei 2018
    Lieve Hetty en Guus, wat was het heerlijk jullie deze weken te volgen tijdens jullie avontuur! We kijken uit naar een liveverslag van jullie reis en zien jullie hopelijk gauw! Een hele goede terugreis en inderdaad, geniet daar dan ook nog maar even van, maar kan me voorstellen dat het lastig is! Be safe, liefs van ons 😘
  2. Me:
    10 mei 2018
    Een heel goede reis gewenst. Geniet van je biertje. Pa slaapt nog en ik geniet van je verhaal. Tot spoedig ziens.
  3. Joke en willem de ruig:
    10 mei 2018
    Wat een geweldige vakantie hebben jullie gehad.
    Alles gelezen en gevolgd ,super .
    Toch zal ik blij zijn als ik jullie weer zie .
    Ik wens jullie een hele goeie vlucht samen .

Groet
    Joke de ruig
  4. Geertje:
    10 mei 2018
    Hoi hetty en guus. Het is best snel voorbij gegaan jullie vakantie maar het is een reis geweest om nooit te vergeten. Ik heb er van genoten van jou verhalen die je geschreven heb. En al die mooie foto's. Groetjes