Het lijkt wel of we op vakantie zijn.

30 april 2018 - Te Puru, Nieuw-Zeeland

Het lijkt wel of we op vakantie zijn, dat waren vanochtend de woorden van Guus. Hij kwam uit de douche in zijn korte broek en handdoek om zijn nek. Zoals jullie al begrijpen is het weer compleet omgeslagen. Volop zon en buiten ontbijten. Vandaag hadden we een luie dag. We hebben wel een wandeling gemaakt hoor. Maar ook genoten van het mooie weer met een boek.

20180430_134752IMG_20180430_170558_885P4300012

P4300010P4300008

Morgen gaan we naar de Coromandel. Eerst naar Coromandel Town, daarna door naar het schiereiland Coromandel. We hebben een plek gevonden genaamd Matarangi. De Coromandel daar blijven we wel even. Schijnt erg mooi te zijn. Mooie wandelingen maken en genieten van de natuur en het weer.

Astrid we gaan zeker naar Rotorua. Daar komt ook de camper vandaan, en die moet toch ooit terug. We zijn al tweemaal door Rotorua gereden, maar een bezoek staat zeker in de planning. We zijn begonnen aan de bay of plenty, Ohope Beach, daar gaan we ook eindigen. Goed idee Marielle wanneer jullie allemaal hierheen komen ;)

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Astrid:
    30 april 2018
    Goed te lezen Hetty, echt vakantiegevoel. En als (bijna) afsluiting naar Rotorua. De rit naar Coromandel kan ik me herinneren als wel spannend, maar jullie hebben voor veel hetere vuren gestaan, dus zal voor jullie die rit een makkie zijn. Veel plezier daar en geniet van het mooie weer!
  2. Me:
    30 april 2018
    Geniet nog even van de prachtige natuur en het mooie weer.
    Het was hier vannacht bar en boos.
  3. Mariëlle:
    30 april 2018
    Zit vol goede ideeën, haha! Maar daar hebben we het nog wel een keer over 😘 genieten jullie nu nog maar lekker van het mooie weer ☀️ en mooie omgeving 📸 daar, want voor je t weet...🛫 😜