We zijn er

28 maart 2018 - Rotorua, Nieuw-Zeeland

We zijn er. Hele lange vlucht. Maar nu we hier zitten met een biertje ben je dat al snel vergeten.. 152221005855463842231 Kijk de camper wordt op dit moment gewassen door Jeroen. We zijn bijzonder hartelijk ontvangen door Jeroen en Lorraine. Buiten dat ze campers verhuren hebben ze ook een b&b. Zo hebben we kunnen douchen, slapen doen we in echt bed. Vanavond gaan ze voor ons koken en nemen we alvast de route en tips door. Morgen krijgen we een uitgebreide uitleg van de camper. Jeroen laat zijn gasten nooit de dag van aankomst met de camper wegrijden. Ik ben ook wel blij hiermee. Om hier te komen hadden ook nog een autorit van 3 uur. Voor jullie is het nu op het moment dat ik dit schrijf 7 uur in de ochtend. Wij moeten nog beginnen aan de avond.

15222100187711345115154

Dit is ons uitzicht vanaf het terras.

1. Geertje:
    28 maart 2018
    Ja het is een lange reis. Maar vanaf nu wordt het genieten voor jullie. Lekker even bijkomen bij jeroen en dan kan het avontuur beginnen voor jullie. Groetjes
  2. Mariëlle:
    28 maart 2018
    Fijn dat de reis goed verlopen is, geniet maar lekker van de verzorging; de ontspanning spat al van de foto’s en morgen begint jullie volgende nieuwe avontuur, enjoy!
  3. Me:
    28 maart 2018
    Geweldig wat een reis. Geniet ervan ren voor straks.
    Slaap lekker
  4. Joke en willem de ruig:
    28 maart 2018
    Na een geweldig lange reis gaan jullie nu genieten
    Maar eerst even uitrusten .
  5. Felix:
    28 maart 2018
    Goed om te horen dat jullie er zijn.
    En wat een heerlijke ontvangst! Het feest is begonnen.
  6. Astrid:
    28 maart 2018
    Heerlijk zo'n ontvangst na een hele lange reis. Slaap lekker en voor morgen een mooie start in de camper!!!
  7. Berdien:
    28 maart 2018
    Lieve Hetty en Guus, wat leuk die verhalen! Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Nu kan de reis met de camper beginnen. Geniet ervan!