Een dagje Port Ohope

30 maart 2018 - Ohope, Nieuw-Zeeland

We hebben niet al te best geslapen. Het is wennen. En ik werd of wakker van snurken, of van de koelkast die steeds aansloeg. Maar ontbijt buiten in de zon. Wat een uitzicht, en wat een fantastisch weer. We hebben besloten om vandaag hier te blijven. Lekker lezen en een beetje wandelen is het programma van vandaag. Het schijnt dat we op vakantie zijn. Morgen vervolgen we onze route verder langs de kust richting Wellington, waar we de overtocht gaan maken naar het Zuider eiland.
Het was verstandig dit te doen, op deze manier leren we de camper een beetje kennen, hoe alles werkt en zo. We hebben veel documentatie meegekregen. Allemaal gelezen, morgen weer verder na hopelijk een betere nacht.
Het is redelijk druk op deze plek omdat het goede vrijdag is. Ze zijn hier natuurlijk ook allemaal vrij vanwege Pasen. Voor de NZ landers is het hun laatste weekend dat ze erop uit trekken met hun campers. Daarna gaan ze de stalling is. Wat grappig is omdat in Nederland begint iedereen met kamperen. Zaterdag begint hier de wintertijd waardoor het tijdsverschil met Nederland dan 10 uur zal zijn.

1. Me:
    1 april 2018
    Fijn weer iets te horen.
    Geniet van het mooie weer. Het is hier maar koud en af en toe nat.
    Maar.... volgende week zal het warmer worden.

Doe voorzichtig met links rijden.
    Veel liefs van ons.
  2. Geertje:
    1 april 2018
    Ja het is even wennen voor jullie maar naar een paar dagen zijn jullie er aan gewend. Veel plezier en geniet ervan groetjes