Inpakken wat een gedoe

25 maart 2018 - Utrecht, Nederland

20180325_162903 1Vandaag is het inpak dag. Gisteren alvast het slot van onze koffers ingesteld. Wat neem je in godsnaam mee voor 6 weken? We gaan einde zomer begin herfst beleven in New Zealand. De vooruitzichten zien er goed uit. Het is ons aangeraden om te zorgen voor veel laagjes qua kleding. Het blijft toch altijd een heel gepuzzel. Mijn koffer zit nu dicht. Waarschijnlijk gaat hij zo weer open, om er nog wat uit te halen. We mogen 30 kg per persoon meenemen. Dat halen we niet. We zijn wel heel erg blij dat we vandaag inpakken. Morgen nog lekker uitslapen. De hele dag de tijd.

20180325_141209Gisteren online ingecheckt. Wel fijn dat het kan want we bleken niet naast elkaar te zitten. Dat is niet gezellig natuurlijk. Maar nu zitten we wel naast elkaar.

20180325_134249 120180325_134050 1Bij het verzamelen van de spullen bleken onze schoenen nogal vies te zijn. Dat mag niet, ze zijn heel erg streng in NZ. Ze zijn heel erg bang dat we allerlei zooi meenemen uit Europa. Gelijk hebben ze. We gaan nu maar aan de borrel. Tot de volgende blog.

1. Me:
    25 maart 2018
    Wat een gedoe. We weten er alles van succes.
  2. Joke en willem de ruig:
    25 maart 2018
    je zal blij zijn als je in het vliegtuig zit
  3. Greetje:
    25 maart 2018
    Goed bezig! Enne, relax. Je kunt daar zonodig ook vast wel iets aanschaffen ;-).
  4. Tess en Rex:
    25 maart 2018
    Ziet er heel georganiseerd uit! Borrel ze voor nu, nog even relaxen voor de grote reis.
  5. Mariëlle:
    26 maart 2018
    Lieverds! Komt allemaal helemaal goed! Geniet van deze eerste reisdag. Heeeeel veeeel plezier, goede reis en geniet van alle indrukken! Wij volgen jullie hier verder op jullie reisblog! Liefs van ons xxx