Dag 7; dagje strand

30 mei 2022 - Faliraki, Griekenland

Vandaag is het ietsje koeler. We besluiten met onze rugzakken gevuld met water en strandspullen te vertrekken richting strand. Maar eerst een paadje verkennen, kijken waar we uitkomen. Je komt uit bij het nudistenstrand. Je zou verder het binnenland in kunnen lopen maar daar is het toch te heet voor. Is beter voor een avond wandeling. Wel hebben we een kleine berg beklommen. Vanaf ons balkon zien we de Griekse vlag boven op een bergtop. Deze vlag hebben we bereikt. Een hele klim, we kunnen weer trots zijn op ons zelf. Teruggelopen naar het strand. Bij Victoria een Frappe gedronken en daarna neergeploft op een strandbedje. Zeer aangenaam weer, we kunnen zelfs af en toe in de zon liggen. Lekker lezen, en lunch gepakt bij Victoria. Weer op het strand, liggen, zwemmen, lezen echt heerlijk. Einde middag via de supermarkt voor 6 flessen water terug naar het hotel. Ook nog een ijsje gekocht. Ons weer mooi gemaakt voor de avond voor het restaurant Iama Taverna. Een typisch Grieks restaurant, duidelijk onze favoriet. Weer heerlijk gegeten. We hebben besloten om daar in ieder geval de laatste avond te gaan eten. En vast nog wel een keertje.