Dag 1; Zaterdag 5 februari

5 februari 2022 - Mogán, Spanje

Altijd wennen de eerste nacht. Veel geluiden, warm, moet je toch aan wennen. We hebben allebei weinig geslapen. Een andere kamer, ach het zal overal wel kabaal zijn. En wat ben je nou op je kamer. Het is even zoeken hoe alles werkt met het ontbijt. Eerst glazen neerzetten op een tafel waar je wilt zitten. Dan de rest zoeken, wat een keuze. Zal wel wennen.

Eerst maar eens even bij het zwembad gaan liggen, het weer is prachtig. Kopje koffie erbij. Wat wil een mens nog meer. Lekker lezen en zwemmen. Het is hier wel uit te houden.

Na de lunch zijn we gaan wandelen. Eerst naar de 5e verdieping. Wij zitten op de 3e. De ingang van het hotel zit in het midden van het gebouw. We dachten rechtsaf. Stom we konden gewoon via het zwembad op de 1e verdieping naar buiten. Na wat klimwerk zijn we toch gekomen op de weg waar we wilden zijn. Eigenlijk wilden we beneden langs lopen, maar kan dat. We besloten door te lopen en terug beneden langs te gaan. Vanaf boven was goed te zien dat het kon.

Beneden langs lopen was wel veel mooier. Het werd uiteindelijk een flinke wandeling van ruim 2 uur. Redelijk gesloopt een drankje genomen op het terras. Nu al besloten dat we morgen nergens heen gaan, behalve het zwembad.