Dag 7; Vrijdag 11 februari 2022

11 februari 2022 - Mogán, Spanje

Vandaag mijn verjaaardagstrip naar Puerto Mogan. We gaan vandaag omdat het woensdag niet lukte, en vandaag is er markt. Het is ongeveer 20 minuten lopen naar de boot. Er gingen niet veel mensen mee met de boot. Duurde even want er moest eerst getankt worden. Heel leuk boven op het dek. Eerste stop Anfi. We konden vanaf de boot precies de looproute volgen. Vanaf de zee ziet de kustlijn er erg mooi uit. Heel veel mensen stapten op.

De kapitein van het schip is erg grappig. We moest de hele tijd onze mannen of vrouwen overboord gooien en dat soort grappen. Volgende halte Puerto Rico, daar gingen nog meer mensen opstappen, de boot is inmiddels vol. Allemaal naar de markt.

Aangekomen in Mogan, was het even zoeken naaar de markt. Enorme drukte waardoor je de lieve huisjes bijna niet kon zien. De markt was enorm groot, er kwam geen einde aan. We hebben een wijnstopper gekocht voor Tess en Rex. Schoenen voor Tess niet gelukt.

Met uitzicht op zee kreeg ik mijn verjaardagslunch. Lekker stuk vlees, krijgen we hier niet echt. We hebben besloten om nog een keer te gaan, maar dan zonder markt. We konden nu weinig zien van dit leuke plaatsje.

Wee namen de een na laatste boot terug. We waren niet de enige. Aangekomen in Arguineguin was er politie en stonden er een hoop ambulances. Op zee waren vluchtelingen opgepikt. Naar idee.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade